Sunday, July 6, 2014

Berhenti seketika

Saya disahkan hamil dan sekarang sudah masuk 14minggu.

Saya mintak maaf jika ade email dan komen yang tidak berjawab.

Sehingga hari ini saya mempunyai alah yang sangat pelik. Saya tak nak sentuh pokok-pokok saya. Saya rasa loya. Saya tak tahu kenapa tapi mungkin disebabkan hormon saya yang tidak stabil ini.

Sampaikan nak buka blog pon susah bagi saya apatah lagi nak buka blog-blog kawan-kawan.

Ada banyak pokok yang perlu saya cerita. tapi saya fikir eloklah saya tunggu keterujaan saya kembali semula.

Saya sebenarnya tak sangka blog saya ini dapat perhatian. Setiap hari ada saja pageviews. mungkin saya perasan tapi bagi saya untuk blog baru belajar macam saya 11ribu pageviews tu sudah cukup buat saya gembira. :) Terima kasih pada anda yang telah gembirakan saya.

Saya akan meneruskan kecintaan saya pada tumbuhan. Tapi buat masa sekarang saya terpaksa berhenti seketika. Harap anda semua masih setia menanti di blog ini.

Sekian, salam sayang dari saya.

3 comments: